Zzzz

En trött Emma har precis landat framför datorn efter en lång dag på jobbet. Just nu är det väldigt Zzzzz i mitt  huvud och jag orkar inte gå till ett fullproppat gym där man får stå som packad sill.
Nej istället blir det lite hemmaträning. Mycket bättre än ingen träning alls!
Ska testa lite nya övningar hade jag tänkt mig. Finner min inspiration från denna sidan! Kanonsida måste jag säga. Finns mycket spännande där jag ska testa tänkte jag:)

Hoppas ni har en bra dag och att ni inte regnar bort. För emellanåt så öser det som sagt ner. Eller det kanske bara är i Ljungby? =P

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Tack! :) Det hoppas jag med! Det var på tok för länge sedan jag kunde träna nu!

2010-09-19 @ 13:35:59
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0