Varför flyger lediga dagar bara förbi?

Idag vaknade jag inte förrens vid 9-tiden och var riktigt trött kan jag säga!
Men det var bara att bita ihop och få lite frukost i magen. Sedan var det en mysig promenad till gymmet.
Fullkomligt älskar att lyssna på Lars Winnerbäck när jag är ute och går, man tänker så mycket då!
Mina dagar blir mycket bättre då måste jag säga. Ingen fel med det inte!
Idag tränade jag ben och bröstmuskler på gymmet och nästa gång det blir det passet så ska jag öka med vikterna. Gick nästan för lätt idag.

Vad har jag mer gjort idag? Jo jag köpte hem Fitnesstidningen som jag läste när jag åt min hemmagjorda kycklingsallad. Sen har jag mest pysslat här hemma. Tvätten tvättar ju inte sig själv direkt. Dessutom måste jag rasta dammsugaren en runda idag:P

Just nu så lyssnar jag på Lars Winnerbäck och njuter av min ledighet. Funderar på om jag ska börja måla mina tavlor som legat och väntat så länge. När jag väl börjar brukar jag inte kunna sluta. Lite av ett problem om det finns andra saker man måste hinna med under dagen.

Nej nu ska jag dammsuga sen får jag minsann se vad som hinns med:)






Två av dessa ska målas. Frågan är bara vilka?

Kommentarer
Postat av: Martina

Jo, stressigt är det, jag äter, jobbar och sover typ. ;)



Men måndag tycker jag låter som en kanondag! Vid lunch kanske? Kram

2010-09-13 @ 18:24:33
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0