Tomten kom visst lite tidigare iår!

Igår hade jag och min sambo varit tillsammans i 3½ år. I vanliga fall så brukar vi bara fira vår årsdag men igår ville jag iallafall vara snäll och laga lite god mat. Det blev fiskplanka som vi båda gillar med ett glas vin till.
Min sambo försökte dock lura mig som att han inte fattade något men efter maten så kom min överraskning.
Ett paket! Jag blir som ett barn på julafton när jag ska öppna det och såklart får jag lite ångerst när jag inte har köpt något!

I det lilla paketet låg det ett presentkort på Spa Linnéa här i Ljungby! Jag blev så himla glad. Detta är precis vad jag önskat mig i julklapp. Så tomten kom visst lite tidigare iår:)



Jag älskar dig min prins. Du är det bästa som hänt mig. Du och jag för evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0