Mår ingen vidare idag!

Svullen hals och en misstanke om halsfluss. Fyyy så olägligt. Jag vill ju bara träna nu när jag äntligen fått lite motivation igen. Men det är ett stort nej när man har ont i halsen!
Ikväll ska jag till jobbet med vilket känns lite som en mardröm med tanke på hur trött jag är redan nu. Det är bara att bita ihop och göra det.

Har precis kommit hem från stan då jag var tvungen att köpa ny foundation. Passade även på att svänga inom en guldaffär för att prata lite om vigselringar. Jag har möjlighet att få köpa min farfars gamla guld och det kan inte komma mer lägligare egentligen. Då kan jag ju göra en egen vigselring trots allt. Har kollat lite kostnadsförslag och det blir ungefär det samma som att köpa en färdig ring. En fabriksgjord ring från Guldfynd eller liknande då.

Är inte en handtillverkad ring med egen design lite mer lockande då?
Visst är det:)

Något i detta stuket passar mig utmärkt! Diamonds are a girls best friend;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!



Klart vi kan ses, skulle vara jätteroligt. Denna veckan nu inför valet är full för mig men i nästa vecka är det relativt tomt, har bara en föreläsning på tisdag. Hur ser ditt schema ut? Kram

2010-09-13 @ 13:21:30
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0