Jobb, fika och joggingtur

04.55 ringde min klocka i morse och jag var dötrött rent ut sagt! Ursch och fy för att höra klockan ringa på morgonen. Men... Jag får ju faktiskt sluta tidigt om dagarna för detta, vilket är gudomligt!
Stressade på efter jobbet och skulle egentligen till gymmet. Hade träningskläder och träningsväskan med mig. Kom ifrån jobbet lite innan 13 och skulle möta en kompis vid 14.15 för att fika. Med andra ord så tog jag det säkra före det osäkra och cyklade hem istället för till gymmet.
Smarta jag tänkte nämligen att jag kunde styrketräna efter fikan, Men.... Jag glömde såklart min väska med träningskort och skor i på jobbet. Och inte pallade jag sticka dit för att hämta det. Nej istället la jag fram kläder som jag kunde springa i och ställde mina joggingskor mitt framför dörren så att jag skulle snubbla på dem när jag kom hem igen. Detta är ett bra sätt för att komma ihåg att man ska röra på sig och inte bara sätta sig i soffan haha.

Det blev en liten runda på 3 km och kära jissanes vad skamligt! Jag måste verkliugen bättra min kondition! Det kändes ganska lätt att springa, men det var antagligen för att jag sprang betydligt saktare än jag trodde för tiden var katastrof. Nu får jag rycka tag i detta och bara gilla läget. Det får bli en vana, då vet jag att jag kommer fixa det!

Nu ska jag in i duschen sen väntas en god kasslergratäng med chilisås och ris . YUMMIE:)

På måndag ska förresten min kära kusin fixa mitt hår. Himla fint på bilden, men nu är det i 15,000,000 färger ungefär så något måste göras. Ska vara modell för henne nästa helg då hon ska göra en bruduppsättning. Då blir det foto och hela kittet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0