Jag har varit tyst i en vecka

Nu är jag äntligen ledig! Har jobbat åtta dagar irad nu och det känns verkligen i huvudet. Igår var jag lite smått som en zombie när jag kom hem. Och det fick jag minsann skäll av min sambo för!
Jag lagade mat men gjorde det man inte får göra. Jag glömde att stänga av plattan! Och detta är inte första gången det händer. Både min sambo och jag börjar bli lite rädd för mig haha. Ärligt talat skrämmer sånt mig. Det är liksom en självklarhet så varför glömmer jag det då? Inte har jag börjat bli senil på allvar?
Då får dem minsann göra något med mitt hjärnkontor ska jag säga.

Vad ska då göras en underbar dag som denna när man är ledig? Jo städa och tvätta. Kanske en springtur med? Eller blir det gymmet. Har noll kondis då jag inte sprungit på evigheter. Tror jag får hoppa upp i sadeln igen och börja lite försiktigt. Håller alla fingrar och tår på att min höft inte ska börja krånga igen. För sist var det ingen vidare!

Nu ska jag inte slösa min dag vid dator( Blir så lätt så) utan börja ta tag i tvätten istället.

Ha en underbar dag i solen allesammans:)

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du har en bra dag :)

2010-09-29 @ 08:56:51
URL: http://hotnewmusic.blogg.se/
Postat av: lucke

Godmorgon! Sovit gott? :)

2010-09-29 @ 08:57:32
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad har du för dig då? :)

2010-09-29 @ 09:31:28
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0