Jobb och gym, en bra kombo för en gångs skull!

Nu sitter man här med svidande och skakiga ben:) Cyklade till gymmet direkt efter jobbet och körde ett snabbt men hårt benpass. Ökade vikterna och ja, det känns ju om man säger så. Kändes himla bra även om jag jobbat hela dagen. Brukar alltid gå skit annars. Så tummen upp för denna dag.

Och vet ni vad? Jag är äntligen ledig:) Ledig två helger irad nu. Sjukt sjukt underbart! Längtar så förbaskat tills på måndag då jag ska få håret fixat. Ser inte nån vidare ut just nu! Nu ska jag snart in i duschen och sen fixa iordning mig för ett besök med min sambo ut till brudparet som vi var på bröllop hos i somras. Det blir middag och lite Nitendo Wii.

Sen imorgon blir det utgång för att se Björn Rosenström. Njuter av min ledighet:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0