Ingen träning här inte!

Nu är det nästan 1 vecka sen jag tränade sist, om det inte på pricken är 1 vecka sen?
Är fortfarande helt finito i kroppen och blir anfådd för minsta lilla.
Att ta sig upp till tredje våningen med trappor där jag bor känns nästan som att bestiga Mount Everest. Inte för att jag har bestigit något berg, men jag kan tänka mig hur jobbigt det är.

Det har fått bli promenader istället för min del. Idag blev det 50 minuters promenad i strålande sol:) Passade på att gå inom Ica för att handla hem det jag glömde att köpa när jag storhandlade igår. Jag glömmer minsann alltid något. Fröken senil!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig och plugga lite. Sen blir det att jobba mellan 12-17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0