Hej Hej Hej!

Vaknade upp imorse med lite småträningsvärk. Och dessutom början till ett munsår. Det jag hatar mest av allt att få. Innan fick jag det ungefär 2 ggr/år. Men jag har lyckats få ungefär 2 års uppehåll då jag inte fått ett enda. Men nu är det tillbaka. Det är andra munsåret jag får sen i somras, så det kommer säkert bli ett till innan året är slut. Suck!
Min mamma har precis samma sak. Fast hon får ett nytt varje månad så det är mycket värre för henne.
Ibland ärver man saker man inte vill ha minsann.

Måste visa lite bilder på bruduppsättningen min kusin gjorde på mig i söndags. Har dock inga bilder med klänning och allt utan bara hemmafoton. De riktiga fototna togs vid Brottet i Halmstad så jag fick minsann bada fötterna i havet:)








Kommentarer
Postat av: Martina

Jättefin du är Emma! Kram

2010-10-22 @ 13:15:21
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0