Zombie

Good morning sunshines!
Allt bra med er?

Själv är man lite trött idag. Jobbade stängning igår och då är jag alltid seg dagen efter. Men jag är ledig idag så jag har tid på mig att piggna till.

Dagen ska bjuda på en löprunda i skogen, pluggande och mys:) Först ska jag dock bara sitta och slappa lite så man vaknar. Har ätit en stor frukost så nu väntar jag bara på att få känna mig som en människa igen!

Är himla sugen på att baka idag. Så jag tror det får bli en massa bakning idag med helt enkelt:) Dock ska jag nog ge bort det mesta, för det är himla svårt att låta bli att äta om det ligger hemma haha.

Blir kanske en resa hit i sommar. Skulle vara så himla skönt!


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh vad fint, vart är det? Själva ska vi bila till Kroatien där är det också grymt fint! Rekomenderas:)

2010-05-19 @ 09:51:45
URL: http://endorfinen.blogg.se/
Postat av: Tove

När vi var i kroatien förra åre var vi i den del som heter Istra. Vi följde kusten från Senj förbi Pula och vidare upp förbi Rovinj och Porec som är mycket fina kuststäder. Bilder från resan finns på http://uppleva.blogg.se/category/osteuropa.html

2010-05-19 @ 14:17:24
URL: http://endorfinen.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

sv: ja jag håller helt med dig! Det är fan djurplågeri!



Och att sen göra sådär mot sin egen kropp också? Ja det kan som sagt finnas en sjukdom till varför man går upp i vikt, jag själv har ingen direkt fungerande ämnesomsättning o har därför satt på mig ca 6 kg bara sådär.. men dom försöker ja jobba bort nu!



men alla kan gå ner i vikt, att skylla på nån sjukdom eller annat är egentligen bara dumt..



och ja håller med dig om att det är imponerande för dom som lyckas gå ner i vikt så pass mycket efter att ha vägt 300kg typ.. :p Gillar sånna människor, dom visar att ingenting är omöjligt bara man har viljan!

2010-05-19 @ 18:19:39
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0