Päsig!

Nu sitter man här sådär äckligt päsmätt efter träningen. Ibland är jag jättehungrig efter att jag tränat och ibland tar det verkligen emot när man försöker äta något. Idag tog det emot. Att man kan känna sig så äckligt mätt efter en banan och lite vatten är otroligt!
Tänk om det alltid vore så enkelt, eller snarare lite mer åt det hållet. För ibland kan jag äta som en häst och fortfarande inte vara mätt. Så har det varit hela mitt liv. Ibland börjar man ju undra haha.
En tjej som äter som en kille men ändå inte blir mätt hmmm..
Nu har jag dock minskat mina portioner vilket syns på kroppen. Sen jag träffade min sambo har jag gått ner över 10 kg. Brukar ju ofta bli tvärtom så jag har minsann haft tur!

Nu ska jag fortsätta att sitta här framför datorn och vara allmänt matpäsig. Men ska såklart använda tiden till att skriva på min affärsplan.

Ciao Ciao!

Juni 2007                                                     November 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0