Sunshine

Det blev inte så jättemycket pluggande idag om jag ska vara ärlig hehe.
Solen skiner ÄNTLIGEN i Ljungby!! Vi har ju fått gå och frysa när stora delar av landet har haft solsken och 20 grader varmt. Men nu var den här för idag iallafall. Så jag låg på balkongen och solade och läste igenom lite anteckningar.

Sen fick jag ta mig en lång skön dusch. Blir jobbigt den dagen då man ska betala sitt vatten själv. jag som älskar att stå länge i duschen! Men det blir ett kommande problem.

Nu ska jag ut och gå en runda med Tea innan jag ska piffa till mig för att gå till jobbet. Min slappevecka nu.
Älskar den! Perfekt nu när jag ska göra klart min affärsplan med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0