Spadag idag

Sitter här med en härlig ansiktsmask och allmänt njuter av dagen efter ett härligt pass på gymmet.
Mitt arbete ska in idag och jag känner som så att jag kan inte göra mer än vad jag kan. Så jag ska inte stressa ihjäl mig och deppa ihop. Jag ska se till att all text ser bra ut och sen ska jag räkna så gott jag kan och sen blir det inlämning. Måste jag göra om räknandet så ska jag se till att få ordentligt med hjälp från antingen bank eller någon snäll ekonom som kan vara bussig och bjuda på hjälp!

Sen efter det så blir det att plugga för tentan som jag ska ha på fredag. 3 dagar på sig att plugga och jobba då med. Puh det blir nog värre haha. Men jag känner att jag åtminstonde kan mycket mer nu än på förra tentan, även om jag inte pluggat. Så jag hoppas:)

Blir att gå på Våxtorpsmarknad med Angelica på fredag med när jag ändå är i trakterna. Ska förhoppningsvis sova över med så min kusin kan klippa och färga håret på mig på lördagen. Ser inte allt för vackert ut just nu!
Sen på kvällen blir det hem och mysa med min sambo och börja planera den lilla hemligheten:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0