Sova?

Emma sitter här helt klarvaken och har inte ens börjat bli trött =S
Ingen vidare bra det inte. Jag hade tänkt gå upp tidigt för att springa imorgon. Men jag vet hur trött jag kommer vara. Får bli en lång frukost och sen ut och ge järnet!
Ska ju vara fint väder hela veckan så ska se om jag inte kan hinna springa lite extra, även om jag ska ha tenta på fredag. Mitt arbete är iallafall inskickat nu så nu kan jag minsann inte göra annat än att fokusera på min tenta.
Ska bli kul och se hur mycket jag kan nu. Känns som att jag kan otroligt mycket även om jag mest vill kunna bokföring och de andra viktigste bitarna.
Men kunskap får man aldrig för mycket av!

Nu ska jag kika runt på lite frisyrer och hårfärger. Bli ju klippning och färgning på lördag. Kommer nog mest bara toppa mitt hår, men vad vill jag ha för färg på håret då?
BLOND of course, men vilken nyans?!



Kommentarer
Postat av: linn

svar: okej! tack =) !!!!!

2010-06-01 @ 13:21:12
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag håller med dig, den luktar ljuvligt. Då har vi en extra anledning till att vara lite extra nära våra sambos. :D

2010-06-02 @ 15:08:54
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0