Nu har man varit duktig!

Nu sitter man här svettig och trevlig!
Har precis avverkat en löprunda på 4,3 kilometer. En ny runda med mestadels asfalt. Nytt för mig.
Måste bara säga att vilken skillnad ett par skor kan göra när man springer. Sist jag sprang på asfalt hade jag mina gamla skor och då kändes det riktigt tungt att springa. Men nu bara flög man iväg!

Ska ge mig ut och springa imorgon med men längre. Hade mycket kvar att ge idag! Målet är att främst bli uthållig. Tiden spelar ingen större roll just nu. Den kommer den med!:)


Tur man var uppe med tuppen idag för nu började det ösregna!

Kommentarer
Postat av: linn

vad gött! men det är precis vad jag behöver, ett par BRA skor! Men hur i hela friden vet man att man tar rätt?? :)



har du några tips?! Kram!

2010-05-31 @ 15:59:19
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0