När allt bara flyger förbi!

Ja hörrni! De senaste dagarna har bara flugit förbi! Jag har nämligen varit ledig, men det är samtidigt då jag är som mest upptagen skulle jag tro.
Jobbade öppning i fredags och slutade kl 13. HELG:) Det var hem och njuta med sin sambo. Sen på lördagen begav vi oss till Halmstad för att hitta löpardojjor till mig. Fick besöka 4 sportaffärer för att hitta ett par skor i min storlek.
Ingen vidare att ha mina fötter. På alla ställen fanns det bara herrskor i min storlek då de andra var slut, och det var inget dem rekomenderade.

Men så på Intersport hittade jag mig ett par asics för 890 kronor. (ord pris 1200kr)
Överlycklig är bara förnamnet!
Passade på att svänga inom mina föräldrar på hemresan med. Blev lite grillat även om det inte var väder för det.
Dem ska iväg till Turkiet denna veckan så vi är hundvakt nu.
Himla mysigt. Igår sprang jag, min sambo och lilla Tea som vi passar ett varv på 3 kilometran. Gick kanon!

Men nu måste jag fixa mig lite. Börjar jobba vid 16.

Ha de så bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0