Lördag- en tur i löparspåret!

Good morning sunshines!

Hur står det till med er alla idag? Själv är man på strålande humör just nu. Var så disigt och grått imorse när jag gick upp men nu skiner minsann solen! Och idag är det lördag, vilket innebär en tur i löparspåret. Ska ha med mig Tea idag var det tänkt. jag hoppas det går bättre än sist för då orkade hon inte hänga med haha.

Ne fyy skratta ska jag inte göra. Hon hade inte ätit något på 1½ dygn så det var ju inte så konstigt. Men nu är hon ivig så fort hon ser mat så nu har hon nog lite mer energi att göra av med.

 

 

För övrigt kommer denna härliga lördag bjuda på pluggande och sen en tur till svärmor och svärfar. Min sambo är redan hos dem och fixar lite. Jag måste ju plugga så jag får komma ut lite senare.

Ne nu ska jag minsann ta och ladda upp för en runda i skogen. Ha en trevlig lördag!

















Dem nya dojjorna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0