Lön och ledig:)

Nu har man precis kommit hem från gymmet och ska sätta sig ocg plugga. Men först ska jag hitta lite recept så att jag kan få baka lite idag:) Är ju trots allt ledig. Ska dessutom testa mig på en nyttigare lasagne ikväll så jag hoppas minsann att den blir god!
Har varit två ganska så onyttiga veckor nu så nu måste det bli skärpning. Jag kommer bli irriterad på mig själv när jag har bakat färdigt, för då åker det in i frysen och ligger där när jag blir sugen på något. INTE BRA! För då äter jag haha.

Jag har ett mål som jag har över 1 år på mig att klara, att nå min drömkropp. Det stundas för speciella dagar nästa år och då vill man vara fin. Välslimmad kropp med fina muskler ska minsann hitta hit:)

Men nu ska jag minsann råplugga och se ut och springa lite i skogen. Blir nog årets första intervall. Bättre sent än aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0