Ledig idag:)

Puhh ledig idag och igår. Himla skönt efter stängningen i fredags och öppningen i lördags.
Blev en sån oplanerad helg och jag älskar när det blir så:)
I lördags kom jag hem vid halv 4 ungefär. Tog mig ett varmt bad och pysslade om mig själv med ansiktsmask och allt annat som hör till. Sen på kvällen bestämde jag och min sambo oss för att gå på bio.
Clash of the titans blev det. Den var väl okej enligt mig eftersom jag sällan kollar på sånna filmer. Men min sambo var besviken på den. Lite för stora förväntningar kanske?

Sen igår skulle vi båda plugga. Hmm ja det gick ju som det gjorde. Vi körde hem och hälsade på mina föräldrar och passade på att gratta mormor som fyller år idag. Kvällen innehöll grillning. Äntligen! Så himla gott!

Med andra ord har det varit vila i helgen. Himla skönt då jag varit så trött!
Idag körde jag armar och mage på gymmet. Kanske blir en springrunda ikväll. Måste dock vakna till liv i huvudet om det ska gå. Är lite borta idag nämligen.

Nu ska jag snygga till mig lite för vid 2 så ska jag luncha med Angelica. Får se vad det blir för mumma. Är sugen på en smarrig sallad!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0