Im back!

Efter en himla massa tårar för detta förbaskade skolarbete är jag äntligen tillbaka!
Jag är inte helt klar, men jag förstår så mycket mer just nu!:)
Ska lämnas in imorgon och jag får göra så gott jag kan för att det ska bli rätt.
Blir min handledare inte nöjd så får jag helt enkelt komplettera. Ska iallafall aldrig mer läsa ekonomi på distans! Himla jobbigt när man inte kan få hjälp. Jag är en sån person som måste få diskutera och se saker framför mig för att lära mig, vilket blir svårt via mejl och telefon.

Men nog om detta! Jobbade i lördags men har varit ledig idag. Har passat på att njuta av denna underbara dag till fullo genom att åka till svärföräldrarna med blommor och paket till sambons syster som fyller år idag.
Min kära mamma ska få något lite senare hade jag tänkt:) Får se om man kanske hinner med det nästa helg.

Har inte hunnit med någon träning nu i helgen tyvärr! Men det blir en ny vecka och nya tag. Har dock en tenta att plugga på denna veckan men känner att jag måste träna för att fungera. Känner mig inte som en människa om jag inte får träna! Kanske är fler som känner så?:P

Ha en trevlig kväll på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0