Hejsan allesammans!

Här sitter jag och tycker lite synd om mig själv idag.
Var ute och sprang en runda med vovven vi passar och nu har jag riktigt förbaskat ont i min vänstra höft. Att den aldrig kan ge med sig och sluta göra ont! Jag har haft problem med båda mina höfter nu i 3½ år. Anledningen är en bilolycka. Men precis som rygg och nacke så försvann problemen mer och mer med tiden och efter all träning.

Men nu när jag har börjat springa så har jag väckt den sovande björnen verkat det som. Gör bara ont när jag går eller springer, samt om jag står upp väldigt länge, som på jobbet.

Whats going on? Kan man vara så otränad eller har problemen kommit tillbaks igen?

Ska iallafall testa med lite Zon i ett par dagar och hjälper det inte så får jag boka tid hos en sjukgymnast helt enkelt.


Nu ska jag göra lite budgetar till min affärsplan. Hoppas Hoppas att det flyter på bra idag:)

Efter det blir det att slappa. Precis som djuren gör hela dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0