Fredag

Hej allesammans!
Vad varmt vi har haft det nu i två dagar! Fick sova med en fläkt i sovrummet inatt. Himla skönt och lite utomlandsfeeling på det:)
När jag vaknade upp idag så fick jag en wow känsla. Vilken träningsvärk jag har i ryggen från gårdens pass! Sanslöst skönt!
Valde att ta en vilodag idag och gå en långpromenad med vovven innan frukost istället. Ska springa imorgon är det tänkt och sen på söndag blir det nog en vända benpass på gymmet.

På lördag ska vi hem till svärmor och svärfar och hälsa på. Och sen på söndag så bär det av till mina föräldrar för att lämna vovven. Fuskisar som är i Turkiet nu!

Aja nån gång är det min tur att få åka dit igen:)

Nu ska jag kika runt lite och sen fortsätta med min affärsplan. Flyter på riktigt bra idag! Ska vara inne den 31 maj så jag får kämpa på!

Ha en trevlig fredag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

När det är så varmt ute så uppskattar man vilodagarna, man blir helt slut av att träna i värmen. Fin blogg! :)

2010-05-22 @ 09:30:06
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Ja, AC är en nödvändighet när man tränar på gym på sommaren. Det brukar vara mindre folk på sommaren också, skönt att slippa köa ! :) Lycka till på löparturen

2010-05-22 @ 11:01:13
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0