Distanskurs

Är det någon av er som har läst på distans?
Jag har suttit som ett frågetecken angående ett par saker nu i några dagar och har då mejlat min handledare för att få hjälp. Och har fortfarande inte fått svar !

Det jag skriver nu ska vara inlämat på måndag och fredagen samma vecka har jag en omtenta. Jag vill ju bli klar så fort som möjligt för att kunna öva på tentan. Ibland vill man bara slita sitt hår!

Just nu kan jag inte göra så mycket med min affärsplan utan jag kan man plugga inför tentan. Börjar bli lite stressad jag:P

Blir jobba ikväll och ledig imorgon. Ska baka minitårtor då för att provsmaka. Tänker dock inte säga varför:P


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!



När det har lugnat ner sig för dig gällande plugget. Vill du ses då???

2010-05-25 @ 20:43:17
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0