vilken dag.

Man kan ju säga att mesta delen av helgen har gått åt till att bara plugga! Usch och fy, men tack och lov så känns det som att jag äntligen börjat lära mig lite:)

Idag har jag spenderat dagen med att tvätta, både i maskin och förhand. Sitter och väntar på att maskinerna ska bli klara så att jag kan sticka till gymmet. Tänkte träna ben och rygg idag, ska bli grymt skönt.
Hade vilodag igår eftersom jag ska träna så många dagar irad nu. Har ju varit sjuk mesta delen av året med så man får passa sig lite nu i början.

Nu ska jag se klart top model finalen!

Och vet ni vad? Imorgon är det ingen vanlig dag för då är det lilla Emmas födelsedag:D
Hade svårt att vänja mig vid att jag fyllde 20, nu kan jag inte fatta att jag ska fylla 21. Tiden bara springer iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0