Puhh

Jag klarade mig hel både till och trån gymmet.
Med andra ord så är inga ben brutna hehe.

Gick kanon på gymmet och måste säga att solen har gett mig så mycket energi så jag kan knappt sitta still!
Är helt utpumpad i både armar och mage. Körde ett stenhårt pass sen lite försiktigt med bröstmusklerna. Ska inte ta ut mig för mycket nu när jag varit sjuk från och till, men träna ska jag.

Passade på att gå inom affären på hemvägen och handla lite. Köpte lite apelsinjuice och blåbärssoppa till min sambo som gått och blivit sjuk. Men stackarn kan då inte stanna hemma från skolan.
Sen blev det en Gainomax med chokladsmak till lilla mig hehe.

På tal om skolan så måste jag sätta mig och plugga nu.
Sen blir det jobb ikväll.

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0