Hurra för mig:)

Från och med idag måste jag vänja mig vid att jag är 21 år istället för 20.
Har varit och kört 25 minuter (bara) på crosstrainern.
Sen passade jag på att cykla till Ica Maxi för att skämma bort mig själv.



Det blev nybakade frallor och västkustsallad.
Sen passade jag på att inhandla ett par örhänge, en SOLO tidning och ny hårinpackning.

Tråkigt nog så träffar jag inte min sambo idag:( knappt alls denna veckan även om vi bor ihop.
(men han lämnade en fin lapp på kylskåpet till mig<3)

Dem sena kvällarna är pest, man ses kanppt!
En av anledingarna till varför jag vill ha ett nytt jobb!

nu ska jag passa på att njuta av min SOLO tidning och sen skämma bort mig med en skön dusch med inpackning och allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0