Ett glas vin och massa pluggande

7,45 ringde klockan imorse. Då var det bara att traska upp för att äta lite och ge sig iväg för träning.
Kändes skönt att se solen idag med:)
Tränade armar, mage och bröst idag och det kändes riktigt bra idag med! Armmusklerna blir tydligare och tydligare nu:)

Sen var det bara att bege sig hemåt och fixa iordning sig. Sen blev det en liten promenad med en vän till mig.
Skönt att bara kunna gå och prata ibland. Det behövs alltid. Behöver man inte själv prata kan det vara bra att lyssna.

Nu sitter jag iallafall här med att glas vin och pluggar. Har pluggat i över tre timmar nu men ska passa då att plugga så mycket det går nu i helgen. Tentan närmar sig och jag jobbar en hel del innan dess. Så det är lite tajt om tid om man säger det så.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar sen är det tillbaka till pluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0