Det finns massor med ursäkter..

till att jag inte har bloggat på så länge. Fullt upp säger det mesta. Från i söndagas har jag jobbat 15 timmars övertid och på det så har jag pluggat och storstädat lägenheten. Sånt som tar tid. Har gjort massor med andra saker med så tiden har inte riktigt funnits till.

Men hur som nu är jag här. Har precis ätit lite frukost som uppladdning inför träningen. Utanför skiner solen och jäklar vad jag har saknat den! Får gärna skina alla dagar reseten av året så kanske man kan hålla sig pigg och frisk. För frisk är jag iallafall nu och träningskicken slog mig igår. Stod och borstade tänderna innan läggdags och började samtidigt spänna min arm. Jisses tänkte jag såklart då! Jag har inte tränat mina armar på minst 1½ vecka och min bicepsmuskel har aldrig varit tydligare. Ne nu jäklar ska jag ta tag i detta och få en riktig Bootylicious kropp innan sommaren!

Det är absolut inte omöjligt. Målet är en bättre kost som är mer anpassad till min träning samt att man ska få falla för sina fresteler IBLAND, inte alltid.

Från och med idag så är det nya tag. Gymmet minst 4 ggr i veckan, helst mer.



Bara för att jag har hittat viljan igen så ramlar jag säkert och bryter benet påväg till gymmet. Efter alla sjukdagar jag haft detta året förvånar ingenting mig längre:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0