17 mars

17 mars var riktigt länge sen känns det som. Det var iallafall sist jag skrev här.
Mina studier tar upp väldigt mycket av min tid just nu. Jag väntar på besked för en omtenta för jag vet om att jag inte klarade den. Jag kände mig inte helt redo för tentan och det fick jag bevisat för mig själv.
Tentan är den tyngsta biten på hela utbildningen och den kommer först. Inte undra på att så många hoppar av. För det är riktigt tungt att lära sig allt. Det vore ett skämt att säga att allt är jättelätt!

Idag har jag suttit mesta delen av dagen med mitt PM som ska in om en vecka. Har läst 4 böcker och en drös med artiklar för att kunna skriva detta så jag har precis börjat med skrivandet. Jag ska inte ta ut någon seger i förskott, men jag känner att den kommer att lämnas in i tid iallafall.

Utöver detta så har det blivit jobbande, 3 års firande med älsklingen, tjejpartaj och massor med träning!

Känns kanon att våren börjar titta fram samtidigt, det tänder en gnista i en så nu är man inte så trött och hängig längre.


Nu blir det 10 minuters slapp sen blir det att dra sig mot jobbet.

Hej sålänge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0