Stackars studenter

God morgon!
Idag öser minsann inte regnet ner som igår. Tycker dock så himla synd om de som tar studenten imorgon, ska regna hela dagen lång! Stackarna:(
Själv hade man ju kanonväder på både bal och student så det är något jag aldrig kommer glömma.
Ska fira sambons syster imorgon och hade turen att vara ledig:) Har ju redan tagit ledigt två dagar denna månaden och så mycket mer vill inte min plånbok haha.

Känner mig hyffsat utvilad idag måste jag säga. Sov till 9,20 vilket är lite längre än vanligt. Har inte blivit hungrig än även om jag var lite hungrig när jag somnade. Men ska försöka få i mig lite frukost snart. Halsen känns bättre förutom att den känns svullen. Jag hoppas jag kan träna imorgon. Var ju så länge sen nu!

Sen blir det jobbet mellan 12-17. Skönt att komma hem tidigt idag. Det är guld värt.

Nu ska jag försöka äta lite. Ha en toppen dag allesammans!

Detta ser ju inte dumt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0