Njuter av min lediga dag!

Så var kvällspasset avklarat och nu var man ledig för dagen:) Bara 3 arbetspass kvar nu sen är det semester för min del!

Är precis hemkommen från ett axlar och ryggpass på gymmet. Var himla tomt där idag, men det älskar jag! Tycker inte om när det är för mycket folk. Blir så himla trångt och träningen blir inte den samma.

Hur som helst. Vi var ju på husvisning igår. Ett underbart hus som var byggt på 1800-talet. Vi hade höga förväntningar som tyvärr inte uppfylldes. Ett hus på över 200 kvm och inga "riktiga rum". Det fanns liksom inga vanliga sovrum =S Men jag har förståelse för det med tanke på när det var byggt, men ingenting för oss tyvärr.
Vi vill ju kunna ha barn i framtiden och då måste det ju finnas sovrum till alla. Dessutom var det mycket bäckar och Laganån fanns bara en bit nedanför tomten, ingen vidare barnvänligt det heller.

Letandet efter det perfekta huset går vidare! Nästa år någon gång kanske vi hittar ett. Det ska ta sin tid för det är minsann inget jag tänker impulsköpa.

Snart så är vi där älskling:)


Kommentarer
Postat av: Martina

Spännande att leta hus! :)



Jag vill jättegärna ses! För mig är det inte noga om det blir på torsdagen eller fredagen, så vilken dag känner du helst för? Hade varit urmysigt med lunch och en runda på stan.

2010-06-23 @ 14:01:23
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0