Ingen vidare väder men ändå en springtur!

Hej allesammans!
Har inte riktigt haft motivation till att sitta vid datorn den senaste veckan. ÄR så himla glad över att slippa det nu när jag är klar med mitt arbete, som jag för övrigt fick godkänt på! Hurra för mig:)

Idag sitter jag dock här och undrar var den fina solen tog vägen? Två dagar är för lite. Vill helst få lite grundbränna innan jag åker! Dessutom försöker jag hålla mig i form tills dess med! Inga onyttigheter förrens vi har anlänt till värmen. Väl där nere så finns det inget som heter onyttigt;) Ska njuta av min semester till fullo hehe.

Hur som helst. Idag när vi kom till gymmet så blev vi stoppade så fort vi öppnade dörren. Det hade varit inbrott inatt och de inväntade polisen. Vem fan gör inbrott på ett gym?! Idioter...

Så utan styrketräning så får det bli en springtur i skogen. Har inte blivit någon på över två veckor så det är behövligt. Stress och sjukdom är inget man kombinerar med träning.

Nu ska jag ta och snöra på skorna innan regnet kommer.
Ha en underbar fredag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0