Halvmil i solen

Idag var det äntligen solsken när man öppnade ögonen och tittade ut. EMMA IS HAPPY:)
Blev frukost och lite pluggande sen begav jag mig ut för att springa en halv mil. Låter så mycket längre än 5 kilometer så nu kör jag på halv mil;)

Resten av dagen har jag spenderat i solen med min böcker. Så man har slagit två flugor i en smäll med att både sola och plugga. Snart ska jag bege mig till jobbet och ska absolut inte glömma mitt häfte med det viktigaste som jag skrivit igår och idag. Det ska in i huvudet, så är det bara!
Perfekt att ha häftet liggandes framför sig så läser man ett litet stycke och sen tänker man  och försöke

r memorera det medans man ändå städar.
Imorgon ska jag jobba mellanpass så då får jag plugga före och efter. Sen hinns det inte mer eftersom tentan är på fredag. Inväntar fortfarande tid och sal =S Hoppas verkligen att det är på morgonen för jag ska vidare till min vän Angelica efter. Bli Våxtorpsmarknad och kanske lite grillning i Skummeslöv vid deras stuga?
Får ta dagen som den kommer annars:)

Känner mig ovanligt lugn inför tentan, man kan ju trots allt inte göra mer än sitt bästa!

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson - Vinn löparstrumpor i bloggen

Vad duktig du är som orkar springa i värmen!

2010-06-05 @ 10:49:24
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0