Haft en trevlg midsommar?

Hejsan!

Jag har minsann haft en riktigt lugnt sådan! Inte en droppe alkohol vilket gör att jag mår toppen idag:)
Jag och min sambo åkte hem till mina föräldrar och sen åkte vi alla vidare till lite släktingar och åt.
Jag hade ju jobbat öppning 2 dagar irad och var helt slut. Hade jag druckit ett glas vin hade jag med störtsa sannolikhet känt av det ganska så snabbt!

Det var himla trevligt att bara umgås och prata. Man måste inte döda alla hjärnceller med sprit för att ha trevligt minsann:P

Just nu är jag taggad för min sista dag på jobbet innan semestern. Långtar tills klockan slår 17.30 och jag får gå hem:) WIIEEE!

Ska försöka orka med antingen ett träningspass eller en lång rask promenad efter jobbet. Kände att det skulle bli för stressigt att hinna med det innan jobbet och har dessutom himla ont i ryggen just nu.

Ni får ha en trevlig dag så hörs vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0