Snart dags för lite jobb igen.

Nu sitter man här efter att ha kört ett hårt benpass på gymmet och sen ätit luch på stan med min älskade vän Angelica. Är proppmätt ännu vilket inte är så bra. Varför ska man alltid äta så mycket när det är buffé för? Haha:)

Just nu spenderar jag lite dö tid fram tills jobbet genom att plocka lite här hemma. Är inte alls sugen på att gå dit om jag ska vara ärlig. Stängning= Suger. Majoriteten av mina arbetspass på jobbet har varit stängning. Så vem är inte trött på det. Dessutom får man inte träffa sin sambo på två dagar nu även om vi bor ihop. Det suger nog mest.
Då kryper saknaden sakta men säkert fram. Och man tänker och tänker, främst på framtiden:)

Nu ska jag återvända till mina sysslor. Och Angelica om du läser detta. Jag finns här för dig. Alltid. Oavsett tid på dygnet. Tänk på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0