Njuter av dagen!

Igår blev det först ett benpass på gymmet och sedan en tripp till Växjö för att träffa en gammal barndomsvän.
Väl där gick vi omkring i affärerna och njöt av sommarrean:)  Sen blev det lite lunch med för man blir ju hungrig av att gå runt på stan.
Var himla trevligt att träffas igen. Var säkert ett år sedan sist så detta får vi bättra oss på! Himla kul att man kan hitta tillbaka till varandra efter 10 år utan någon kontakt. Detta är sånt i livet man måste ta vara på!

Just nu siter jag proppmätt efter min frukost och tvättmaskinerna går för fulla muggar. Har nog en 8 maskiner tvätt som ska tvättas upp idag. Jippi! Men allt måste ju bli rent innan jag kan packa så det är lika bra att göra det idag.


Ska busa en massa med plutten idag med. Funderar på att ta med henne till skogen så hon får testa att vara ute lite. Hon har ju sin söta sele:)

Nu ska jag kika till tvätten.
Ha en trevlig dag i solen allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0