En skön rund i solen

Nyss inkommen efter en liten springtur i solen. Blev lite svettigt på slutet :P
Var nog nästan 1½-2 månader sedan jag sprang sist men det kändes himla bra idag. Kändes lite klumpigt i början bara. Blev iallafall en runda på närmare 4,5 kilometer och det fanns mycket kvar att ge.

Men med tanke på värmen och mitt slarv med vätskeintag så låg jag lite lågt. Ska ju jobba sen vid 16 och då funkar det inte att jag är förvirrad och yr i bollen inte.

Resten av min ledig dag ska avnjutas i solen samt med en promenad till Netto för att handla lite.

Nu ska jag ta mig en liten dusch. Den är efterlängtad!


Här kommer dessutom lite bilder från min semester:) Man kan väl säga att det blev en heeeel del onyttigt. Men har man semester så har man:) Blir nog mest att man tar kort på det onyttiga dessutom. Det ser ju lite mer lockande ut. Franska pizzor är något jag rekomenderar starkt. Världens godaste!
Massor med vin och till och med äkta champange. Sen har det varit alltifrån shopping, utflykter, restaurangbesök till sena kvällspromenader vid stranden.

Men en riktigt häftig sak är den näst sista bilden. Jag testade nämligen att äta friterade blommor! Passar väl mig som är utbildad florist? och inte nog med det. Det var mumsigt värre;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0