Vilodag

Idag är det min vilodag. Ska jobba ett mellanpass på jobbet idag och ett träningspass innan blir bara stressigt och dåligt. Och chansen att jag asar mig till gymmet efteråt är minimal hehe.
Så länge man planerar så går det bra. Blir träning i helgen med iallafall. Då får jag antagligen träna med min sambo med. Då är han också ledig:)

Idag jobbar jag mellan 12-17 och sen blir det hem och laga lite mat och sen förbereda sig för sängen i princip. Jag har lite svårt för att somna ibland och imorgon ska jag upp ca 5.00 och då vill man helst somna i tid.
Men det bästa av allt är ju att det är fredag imorgon, och jag sak få ha öppning i stället för stängning. Vilken befrielse! Jag har nämligen fått att jag ska jobba alla fredagar, inga problem, men att jag ska jobba stängning 3 av fyra är orättvist!

Nu ska jag ta och smika mig lite och sen gå och hämta ut min kurslitteratur:)
Kanske ta en liten promenad med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0