Vågen- mångas skräck

Jag har kunnat träna fyra gånger detta året bara vilket är så mycket jag minst brukar träna under en vecka.
Jag har dessvärre ätit ganska onyttigt från och till detta året och musklerna har ju såklart börjat minska.
Normalt ligger jag på 67-68kg men när jag nyss vägde mig fick jag en chock!

Jag har inte rört mig så mycket och ätit onyttigt från och till, vilket känns som att jag skulle gått upp i vikt.
Har till och med kännt mig större än annars.

Men nej. Jag väger 65,5kg nu vilket jag alltid drömt om att väga innan jag började träna.
Detta är en vikt som jag i princip aldrig kunnat nå. Sen började jag med styrketräning och har då haft en jämn vikt, en vikt i muskler och inte fett. Lite fett måste man ha för att må bra och för att en kvinnas kropp ska funka som den ska.

För mina 178cm så är det närmare underviktig än normalviktig, men tyvärr har ju alla sina krav och önskningar.

Var har mina muskler tagit vägen? Har ni gått och gömt er? HALLÅ KOM TILLBAKA:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0