Utpumpad

Idag bar det av för ett hårt pass på gymmet. Det blev armar och mage och ja, jag kommer ha träningsvärk i hela kroppen imorgon! Vaknade nämligen med träningsvärk i hela ryggen och axlarna imorse. Det märks att man inte tränat något sen innan nyår.

På måndag så kommer jag börja med min distanskurs och jag är lite nervös. Jag jobbar en 75% tjänst och ska hinna plugga en 50% kurs och samtidigt hinna träna och hålla efter här hemma. Nu blir det två studenter i hushållet så jag anar hur det kommer se ut här hehe.

Det blir ett steg mot framtiden och kanske ett jättekliv närmare att jag kan starta eget och sluta på mitt nuvarande jobb. Vore inte helt fel.

Nu ska jag vila min mage som fått underbar pasta med hopkok till sås, som faktiskt blev underbart gott!
Lite rivna morötter, bacon, vitlök och och matlagningsgrädde , Yum yum!


Massor med kolhydrater, precis vad som behövs när man tränar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0