Underbara fredag:)

Idag ska jag jobba stängning på jobbet vilket kanske inte är så kul.
Men... Sålänge som man har något att se fram emot går det ju kanon.

Idag blir det lunch på stan men den bästa av bästa vännerna. Vi har alltid bott minst 7 mil ifrån varandra men nu har hon fått ett jobb i Ljungby vilket gör att vi ses betydligt oftare nu än innan. En flytt hit finns till och med i tankarna:)

När jag kommer hem ikväll ska jag fira att det är helg med ett glas vitt vin. Ska njuta!
Imorgon blir det städning,träning och plugga. Sen vid tre åker jag och min vän Angelica in till Halmstad för att vinka av en gemensam vän som ska flytta till Norge. Efter det blir det tillbaka till Ljungby för en utgång på stan.

Det blir att dansa häcken av sig vill jag lova. Vilket vi båda älskar att göra.

Nu ska jag sticka och träna, ett hårt ben och ryggpass väntar. Anar att jag kommer bli väääldigt skakis i benen sen, precis som det ska vara.

Nu är det snart helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0