Lön,pluggande och hemmaspa

Vaknade i hyffsad tid idag så har unnit med både frukost och lite pluggande.
Förkylningen sitter kvar ännu. Ingen rinnsnuva direkt men är helt täppt och är jättetrött i både kroppen och huvudet.
Skulle jag försöka träna skulle det vara meningslöst då en liten trappa är en riktig utmaning just nu. BLÄ!

Igår tog jag och sambon en liten runda in till Halmstad. Vi hade presentkort på skopunkten så nu har jag äntligen fått mig ett par stövlar jag ska ha nu till våren:) Passade på att köra inom mina föräldrar och hälsa på när vi ändå var i trakterna. Slutade med pizza på kvällen men jag höll mig till en kycklingsallad.

Nu ska jag ta och göra ett litet hemmaspa hade jag tänkt. Måste peela ansiktetet vilket inte har gjort på evigheter.
Ska bli gottmed ett varmt bad och sen lite kycklinggratäng till lunch.

Just nu sitter jag och läser i denna boken.

En utmaning- vilket har fått mig att fatta att det kommer inte att bli så enkelt som ja trott att starta eget.
Eller ja, enkelt har jag aldrig trott att det ska vara, men det verkar vara svårare än jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0