Johan Falk

Hur är det med allihopa? Bra hoppas jag!
Själv har man en rivande hosta som jäklas med en. Utöver den så är det toppen.
Har blivit 4 träningspass denna veckan och har lyckats köra hela kroppen två gånger. Inte illa pinkat.
Har varit riktigt skönt att bara köra passen som man vill. Annars brukar jag anteckna vikter, set och rep.

Nu ska jag träna som jag känner för det vilket känns mest effektivt just nu. Armarna har aldrig varit så vältränade förut vilket jag hoppas det ska bli lika dant med resten av kroppen.

Om man ska prata om annat än träning så har det varit en helt underbar helg. Ledig hela helgen och allt har bara varit lugnt och fridfullt. Med andra ord helt underbart.
Ikväll blir det F-word med Gordon och sen ska vi se Johan Falk. Dessutom ska jag avnjuta det bästa jag vet, en Skotte. Det är något av det godaste jag vet:)

Nu ska jag ta och hitta på något innan F-word börjar. Kanske en omgång skitgubbe mot sambon:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0