I väntan på jobbet

Sitter här och känner mig helt död i kroppen. Jag måste helt enkelt ha den dumma förkylningen kvar. Än har jag inte känt av hostan men min hals känns som sandpapper. Ingen vidare direkt!

Börjar jobba vid 12 idag men tänkte ta mig dit tidigare. Vi har en del kurser som måste göras varje år och då är det lika bra att ta tag i detta direkt. Detta ä sånt man redan kan så det känns inte så motiverande. Men skulle någo farligt hända så är det bättre att det är inprentat i huvudet än att man är osäker.

Är ledig imorgon vilket är perfekt. Jag och min sambo har varit förlovade i 2 å då så då kan man passa på att mysa. Laga lite god mat är en av mina planer iallafall:)
Tiden går så sjukt fort, ibland undrar man om man verkligen hänger med. Inom de näsrmaste åren är vi säkert gifta och har barn och hund. Skrämmande och lockande på samma gång.
Jag har aldrig varit någon som föredrar att festa varje helg utan göra det ibland bara. Blir så mycket roligare då.

Nej nu måste jag göra mig iordning för jobbet.

Ha en underbar dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0