Hej hopp

Holla hopp allesammans!
Här sitter man frusen och är riktigt förkyld! Nyårsafton var toppen men att veta att man ska jobba dagen efter är alltid tråkigt. Jag skulle dock inte börja försen 14.00, men visste att jag hade ett helvetespass framför mig, 9,5 timmar. Lite för långt när man har problem med ryggen och inte får sitta ner eller ha någon rast.
Hur som helst somna gjorde jag nog vid halv 4 tiden på natten och vaknade vid 11 med halsont. Det var bara att gilla läget tänkte jag. Men när jag väl var på jobbet ville jag bara gå och lägga mig nånstanns och sova eller nått.
Halsen gjorde ont och förkylningen kom smygandes. Samtidigt som både rygg och höfter värkte som om jag var 90 år gammal. Det var grymt skönt när jobbpasset var slut och det var dags för hemgång!

Än sitter förkylningen i och ingen träning har man fått sen dagen innan nyårsafton. Börjar klia i kroppen trots att jag är helt slut. Men aldrig att jag tränar när jag är förkyld. Man ska inte riskera att bli sjukare än man är.

Dessutom vill jag bli frisk tills på onsdag då det bär av till London. Första gången jag ska dit och förväntningarna är höga:) Besviken skulle jag nog knappast kunna bli på en så stor stad. Hoppas på att det är rea där när vi åker också, Ännu bättre!

Nu ska jag ta och titta lite på tv och sen bär det av till ishallen för att kolla på Troja- AIK.

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Vilken tur! Då är jag inte ensam om att ha det problemet ;) Min katt är mer lik en hund till sättet än en katt. Tex. så måste man alltid se till att man inte råkat lämna mat eller en odiskad tallrik framme för hon gluffsar i sig allt hon får tag på :P hehe

2010-01-04 @ 19:13:55
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0