:)

Hej allesammans!
Idag är det månadens värsta arbetsda som väntar men jag är lika glad för det:)
Hatar detta passet. Jobbar 14-23 en lördag, boring men goa pengar!

Vaknade upp idag och såg att solen sken, vilken glädje. Solen är verkligen en glädjehöjare.

Min förkylning har äntligen börjat släppa! Jag tänkte ge mig på träningen på måndag igen.
Det behövs nog två konditionspass nästa vecka samt en massa styrketräning.
Ska bli skönt att komma igen igen. Har inte kunnat träna som jag ska detta året.
Sjuk ena stunden frisk andra och sen sjuk igen. Ingen vidare när man bara vill träna.

Nu ska jag kolla klart på La Ink och sen hoppa in i duschen.
Får se om det blir pluggande eller en promenad efter. Vädret är ju ganska lockande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0