Det går mot bättre tider

Idag känns det verkligen som att kroppen börjar ta en helomvändning.
Jag är fortfarande täppt i näsan men andningsproblemen och hostan som jag hade igår har jag inte känt ngot av idag. Så nu håller jag tummarna över att detta ska försvinna så jag äntligen kan börja träna igen.
Kommer få riktigt mycket träningsvärk efter första veckan tror jag, men då vet jag iallafall att jag har tränat hårt.

Var på hockey igår som var riktigt roligt måste jag säga. Det var lite mer folk än vad det brukar vara där och klacken hördes verkligen. Matchen började så bra och det stod 2-2 länge men sen blev det förlust för Troja.

Nu väntar en mangosmoothie på mig med a-fil i. Jag kan inte påstå att jag älskar fil så därför gör jag smoothies med fil i. Det är riktigt bra för magen, så jag har bestämt mig att jag ska få ner det på något sätt, och smotthies är kanon bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0