Att ta saker med ro

Nu är den lediga helgen slut och mycket av min fridtid kommer från och med idag att ta slut.
Idag börjar min distanskurs och efter att ha börjat läsa i böckerna igår inser jag att det kommer bli måååånga timmars pluggande! Det var bannemej inte lätt! Puh det kommer bli kämpigt men jag ska klara det, så är det bara!

Men nu till något annat. Ikväll blir det jobb och jag ska försöka att inte tänka på det förrens jag börjar. Brukar kännas så mycket bättre att gå dit iså fall.

Hur som helst så ska jag göra mig iordning nu och sen gå till biblioteket och lämna alla mina böcker jag lånat. Det är nyöppnat efter att ha varit stängt för renovering. Blir för övrigt ingen träning idag heller. Har fortfarande jobbig hosta som gör ont och dessutom har jag fortfarande ont i halsen. Någon gång ska man väl kunna hålla sig frisk hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0