Äntligen träning igen

Nu sitter man här helt utpumpad och känner att kroppen verkligen har fått vila, alldeles för länge enligt mig!
Visst är det bra att ha en viloperiod ibland, men man vill helst inte vara sjuk under den.
Nu är jag väl nästintill 100% frisk igen. Ingen förkylning och inget halsont, endast trötthet vilket inte ska stå ivägen.
Både jag och min sambo känner att vi skämt bort oss lite för mycket med maten nu detta året så nu är det nya tag för oss båda.
Londonresan mellan den 6-9 januari bestod av engelsk mat och det säger ju sig själv hur det är. Det slarvigaste var att man åt 2-3 mål om dagen bara. Deras frukost fick en att stå sig hela dagen. Man blev inte hungrig förrens det var dags att äta på kvällen. ABSOLUT INTE BRA!
Nu är det nya tag med nya mål!
Jag ska försöka att gå upp 8.00 alla vardagar och gärna helgen med. Frukosten ska ätas direkt så att jag inte skjuter fram alla målen. Jag vill äta många och små mål ungefär såhär:

8,00 -            Frukost
10,30 -           Mellanmål
13,00 -           Lunch
15,00 -           Mellanmål
18,00 -           Middag
20,30-21,00 -  Mellanmål

Det svåraste med att äta såhär är helt klart att jobbet kommer imellan. Jobbar jag stängning kan min middag ibland bli så försenad som till 20.00-21.00. Jag jobbar ensam och kan inte bara stoppa kön för att jag ska äta. Man får försöka så gått det går!

Jag ser fram emot att komma igång igen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har tagit lite från olika detoxmetoder och gjort mig en egen ;) Jag får äta: Frukt, alla slags grönsaker och rotfrukter, frön, nötter och gryn. Det ska bli spännande att se hur kroppen reagerar :)

2010-01-12 @ 21:41:30
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0