Vad är fel?

Jag har mått illa i flera dagar nu och får så himla ont i magen imellanåt.
Smärtan bara kommer och sitter precis under naveln. När det gör ont så känns det precis som att magen spänner sig och svullnar upp, sen bara släpper det.

Trycker jag på magen så är det nästan så man får springa till toaletten för då mår jag verkligen illa.
Är så yr imellanåt med. Igår kände jag mig svimmfärdig mesta delen av eftermiddagen och kvällen.
Känns fortfarande som att jag kan svimma.

Får se om det släpper sen. Tränade inte igår och skulle behöva det idag. Ska jobba ikväll så får se hur detta ska gå.
Kanske slutar med att man får sjukanmäla sig för det blir rätt jobbigt på kvällen. Då mår jag riktigt illa.

Nu ska jag iallafall gå och borsta tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0